خداحافظی عمو پورنگ با تلوزیون
وبلاگ تفریحی،سرگرمی جنوبی
عـکس،فیلم،موسیقی،آپدیت نود32،اس ام اس،شعر،ورزشی،و...

خداحافظی عمو پورنگ با تلوزیون

 

 

هنگامی که به فاصله اندکی از راه اندازی یک کانال ۲۴ ساعته کارتون های دوبله شده به زبان فارسی در ماهواره، شبکه مشابه داخلی توسط صداوسیما بهره‌برداری شد، فعالان حوزه کودک با ابراز خرسندی از این اقدام مسئولان، ابراز امیدواری می‌کردند که این اتفاق منجر به توسعه برنامه سازی برای کودکان شود اما دست کم اخباری که این روزها به گوش می‌رسد، در جهت تقویت این امیدواری نیست.

به گزارش «تابناک»، مسلم آقاجان‌زاده، تهیه کننده برنامه «عموپورنگ» از اتمام این برنامه پس از آخرین اجرا در روز جمعه خبر داد و گفت: برنامه “هزار و شصت و شونزده” پس از آخرین اجرا در روز جمعه ۲۵ اسفند ماه با تلویزیون و بچه‌ها خداحافظی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این گروه برنامه ساز در ایام نوروز ۹۲ هیچ برنامه‌ای برای گروه کودک و خردسال سیما نخواهد داشت، با لحنی که حکایت از دلخوری وی دارد گفت: نوروز امسال با سفر به استرالیا برای ایرانیان خارج از ایران برنامه‌های شاد تدارک دیده ایم. در این سفر ۱۰ روزه به پیشنهاد برخی نهادها به شهرهای ملبورن، سیدنی و کانبرا خواهیم رفت و در ایران نخواهیم بود و ویژه برنامه نوروزی را برای ایران دوستان خارجی اجرا می‌کنیم.

وقتی درباره لغو چند قسمت از برنامه هزار و شصت و شونزده در روزهای اخیر و کاهش محسوس روزهای اجرای آن نسبت به ماه های گذشته پرسیدیم، آقاجان زاده با مبهم خواندن سرنوشت پخش این برنامه در سال آتی، گفت: ادامه برنامه در سال ۹۲ در هاله‌ای از ابهام است. از یک سو مشکلات مالی وجود دارد که البته گروه تولید این برنامه سختی هایی که سازمان با آنها مواجه است را درک کرده و نمی گذارد که این مشکلات مانع ادامه کار شود اما برای ما که سالهاست برای کودکان برنامه می سازیم، سخت است که شاهد بی تفاوتی به این حوزه باشیم.

وی می افزاید: در حالی که پیشتر ساعات بهتری به برنامه های کودک و نوجوان اختصاص داده می شد، متاسفانه چندی است که پخش برنامه هایی از این دست، فارغ از اقبالی که مردم به آن نشان داده یا می دهند، به ساعاتی موکول شده که اصطلاحا ساعت های مرده نام دارند؛ تا جایی که حتی شبکه دو سیما که به عنوان شبکه کودک معرفی شده است، از ساعت هفده (پنج عصر) به بعد برنامه ای مخصوص کودکان ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط حمزه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 155
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 443
بازدید ماه : 433
بازدید کل : 394601
تعداد مطالب : 510
تعداد نظرات : 163
تعداد آنلاین : 1